Algemene informatie

Contact

ARTITEC b.v.
Papaverweg 29 b
1032 KE Amsterdam
The Netherlands

Tel: +31 (0)20 4350050

info@artitec.nl

BTW nr.: NL 8046.91.824.B01

KvK: 33242794

Reclamaties


Het kan gebeuren dat een product u niet in de juiste toestand bereikt. Mocht dit onverhoopt het geval zijn dan is uw eerste aanspreekpunt de winkelier waar u het product gekocht heeft. Zeker bij kleine manco’s is dit de snelste manier en vaak kan uw winkelier kleine problemen makkelijk verhelpen.

Het kan echter voorkomen dat uw winkelier een probleem niet kan oplossen. Dán kunt u contact met ons opnemen.

Vermeld bij een reclamatie áltijd:

  • het productnummer;
  • uw adres;
  • onderdeelnummer (indien mogelijk, zie hiervoor de onderdelenlijsten op deze site);
  • een duidelijke omschrijving van uw klacht;
  • de naam van de winkel waar u het artikel gekocht heeft.

Zonder deze gegevens kunnen wij uw reclamatie niet in behandeling nemen.

Wij proberen vanzelfsprekend uw reclamatie zo snel mogelijk af te handelen. Helaas is dit soms niet mogelijk, bijvoorbeeld omdat we de betreffende onderdelen niet voorradig hebben.

Als u iets wilt reclameren kunt u contact met ons opnemen of langskomen bij onze stand op de beurzen waar wij staan (zie hiervoor de beursagenda op deze site).